Termeni si conditii

Aici veți găsiți răspunsuri concrete despre cum sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumneavoastră personale.

Dacă aveți o întrebare sau nelămurire, legată de aspectele prezentate ne puteți trimite intrebările dumnvoastră la adresa icare@gbodi.com sau la datele de contact furnizate mai jos.

Prin prezenta politică, ne propunem următoarele:

  • respectarea intimității dumneavoastră și protejarea datelor cu caracter personal
  • repectarea prevederilor legale privind protecția datelor cu caracter personal
  • înțelegerea de către dumnvoastră a modului în care vă sunt colectate, stocate și prelucrate datele dumnvoastră, pentru a vă proteja datele, pentru a respecta prevederile legale și pentru a servi interesului nostru legitim (comunicări de marketing, informări parteneri, obligații legale)

Aceasta este versiunea curentă (V1) și valabilă în acest moment, creată în data de 1 Iulie 2018.

  1. Cum să ne contactați?
  2. Ce acoperă Politica noastră?
  3. Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
  4. În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau în mod direct de dumnevoastră?
  5. Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
  6. De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
  7. Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
  8. În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
  9. Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
  10. Cât timp păstrăm datele dvs. personale?
  11. Dezvăluim datele dvs. personale?
  12. Sunt datele dvs. personale în siguranță?
  13. Care sunt drepturile dumneavoastră?
  14. Cum vă puteți exercita drepturile?
  15. Puteți alege setările de confidențialitate?
  16. Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
  17. Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
  18. GDPR
  19. Politica de livrare a serviciilor

1.Cum să ne contactați
Datele sunt colectate și prelucrarate de OptoLearning, cu adresa în B-dul 15 Noimbrie nr. 69, Brașov, România (icare@gbodi.com, 0722430920), B.G. Vision Srl, J08/927/2012, Cui RO30338144, RO79UGBI0000712001259RON

2.Ce acoperă Politica noastră?
– Această politică de informare: produce efecte de la data actualizării
– Politica noastră este publicată la: 13.05.2020.
– Politica noastră se aplică site-ului www.optolearning.ro
– Ce date, de ce și cum prelucrăm datele dvs. personale?
– Noi colectăm email-ul dvs. și numărul de telefon pentru pentru comunicări în scopuri de email marketing
– Noi colectăm emailul și numărul dumneavoastră de telefon pentru comunicări administrative legate de seminariile și webinariile pe care le organiză
– Noi colectăm emailul și numărul dumneavoastră de telefon pentru a vă ține la current cu noile materiale adăugate pe site-ul nostru (newslettere)
– Noi colectăm numele dumnveoastră în scopul personalizării mesajelor de marketing pe care vi le trimitem

3.În ce scop și cum prelucrăm datele oferite online, telefonic sau în mod direct de dumnevoastră?
– Datele vor fi prelucrate numai dacă există un interes legitim, un consințământ explicit sau avem o obligație legală
– Prelucrăm datele primite de la dumneavoastră pentru informări administrative aplicația de email marketing MailAgent, aplicatie de webinarii GotoWebinarii, aplicație de videoconferință Zoom
În funcție de materiale descărcate, de deschiderea emailurilor sau de intențiile enunțate explicit desfășurăm campanii de email marketing pe profile de interes gen ”interes dezvoltare personală” sau un alt domeniu, numite Audiențe Personalizate.
– Audiențele Personalizate sunt folosite în scop de email marketing pentru a vă prezenta materiale de marketing (webinarii, e-bookuri, videouri și oferte special).
– Audiențele Personalizate pot fi folosite pentru a crea Audiențe Personalizate în platforma Facebook pentru ca dumneavoastră primiți reclame relevante din partea noastră, numai în cazul în care v-ați dat acordul explicit în platforma Facebook.
– Audiențele personalizate pot fi folosite pentru a crea audințe similare (profil potențial client), în regim intern, cu ajutorul platformei Facebook ADS sau Google Adwords.
– Atunci când postați comentarii platforma wordpress reține adresa de email în scopul notificării pe email atunci când primiți răspuns sau în scopul de a vă răspunde pe email dacă ne puneți o întrebare.
– Datele colectate pot fi prelucrate în scopuri de interes legitm pentru a crea statistici care să ne permită să dezvoltăm noi materiale, să aducem anumite ajustări, să luăm decizii mai bune sau să îndeplinim așteptările – partenerilor la standarde cât mai înalte.

6.Cine este responsabil pentru colectarea și prelucrarea datelor dvs personale
– Noi suntem responsabili pentru colectarea și prelucrarea datelor personale
– Noi decidem cum sunt prelucrate datele și de ce sunt prelucrate aceste date
– Responsabil/ul/a pentru protecția datelor cu caracter personal este OptoLearning. Datele de contact sunt: 0722430920,   iCare@gbodi.com, Bulevardul 15 Noimbrie nr. 69, Brașov

– De la cine și cum colectăm datele datele dumneavoastră personale?
– Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin intermediul emailulurilor pe care ni le trimiteți
– Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră prin telefon
– Datele sunt colectate direct de la dumnevoastră prin intermediul aplicației de Chat disponibilă pe web
– Datele sunt colectate de la dumnvoastră prin intermediul formularelor web (formulare de înregistrare sau abonare newsletter)
– Datele sunt colectate direct și indirect prin intermediul echipamenteleor sau dispozitivelor dumneavoastra în funcție de setările de confidențialitate sau preferințele browserului dumneavoastră: rezoluție, localizare, ip sau prin intermediul Cookie–urilor strict necesare pentru interesul legitim (ex: Google Analytics, Aplicație Chat, Facebook Pixel Code)
– Datele sunt colectate indirect, în momentul în care altcineva (o persoană juridică sau fizică) face înregistrare sau abonare pentru dumneavoastră .
– Furnizarea datelor de către dumneavoastră este permisă și voluntară, excepând situația în care furnizarea datelor este o cerință obligatorie din punct de vedere legal: încheierea unui contract, date de facturare, date – -pentru înscrierea la cursuri sau contabilitate.
– Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este voluntară, atunci acest lucru nu vă poate afecta.
– Dacă nu reușiți să ne furnizați datele dumneavoastră personale și această furnizare este obligatorie, atunci vă poate afecta: Nu veti putea beneficia de serviciile pe care le oferim.

7.Care sunt temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale?
– Noi procesăm date personale sensibile și nesensibile
– Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „nesensibile” este: consimțământul dumneavoastră, un contract la care sunteți parte, o cerere de la dvs. înainte de intrarea într-un contract, solicitarea justifică prelucrarea datelor dvs. personale, necesitatea respectării unei obligații legale la care suntem supuși, interesul nostru legitim sau legitim al unei terțe părți.
– Prelucrăm datele dvs. personale pe baza unor interese care sunt: legitime, legale, reale, transparente și prezente.
– Interesele noastre legitime pot fi înlăturate de: interesele dvs. și drepturi fundamentale ale dumneavoastră.
– Vă protejăm în mod adecvat interesele și drepturile și libertățile.
– Vă oferim explicații detaliate (acest document) t care explică faptul că interesul nostru llegal și egitim are prioritate față de interesele dumneavoastră sau drepturile și libertățile fundamentale, fără însă a le încălca .
– Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale „sensibile” este că prelucrarea se referă numai la datele cu caracter personal care pe care le faceți publice în mod evident (exemplu: postați dumneavoastră anumite comentrii pe website)
– Noi nu colectăm, nu stocăm și nu prelucrâm în niciun fel date personale sensibile.

8.În ce situații colectăm și prelucrăm datele dumneavoastră?
– atunci când faceți o achiziție prin intermediul interfaței web, telefonic sau pe email
– atunci când navigați pe website prin intermediul Cookie-urilor strict necesare
– atunci când comunicați cu noi prin intermediul aplicației de chat online
– atunci când beneficiați de servicii gratuite: Documente, e-Bookuri, Webinarii
– atunci când participați la evenimente online sau offline, cu taxă sau fără
– atunci când ne solicitați abonarea la newsletter
– atunci când întocmim documentele legale și necesare pentru inscrierea, particiciparea și finalizarea cursurilor
– atunci când trimitem comunicări de marketing (pe email sau telefonic)

9.Despre scopurile pentru care prelucrăm date personale
– Prelucrăm datele dvs. personale pentru scopurile descrisela punctul 3.
– Scopurile noastre, pentru care prelucrăm date personale sunt reale, prezente, și legitime.
– prealabil, fără să existe un interes legitim în acest sens, și fără un temei juridic.
– Vă informăm că nu colectăm și prelucrăm date care sunt incompatible cu scopul enunțat.

10.Cât timp păstrăm datele dvs. personale?– Limităm durata de stocare a datelor dvs. personale la ceea ce este necesar pentru scopurile noastre de procesare enunțate.
– Revizuim necesitatea păstrării în continuare a datelor dvs. personale: In fiecare an analizam datele colectate si prelucrate, in vederea filtrarii, sortarii si mentinerii prelucrarii doar pentru datele in cazul carora scopul prelucrarii este actual.
– Ștergem datele dvs. personale într-un interval de timp specificat: Stergem datele dumneavoastra la momentul la un an de la data la care relatia dumneavoastra cu noi se incheie (clauza aplicabila in cazul newsletterelor, de la momentul la care cititorul nu mai acceseaza continutul newsletterelor noastre).
– Stergem datele dumneavoastra la momentul la care ne solicitati acest lucru, cu exceptia datelor a caror furnizare si prelucrare este impusa de o prevedere legala, pe care le stergem in termenul prevazut de lege pentru -aceasta (datele de facturare in 5 ani) participarea la cursuri, pe perioadă nederminată, ).
– În cazul în care păstrarea datelor dvs. personale este necesară în scopurile specificate de lege, putem păstra în continuare datele dvs. personale (exemplu: participarea la cursuri, absolvirea unor examene)
11.Dezvăluim datele dvs. personale?

– Datele dumneavoastră sensibile nu vor fi dezvăluite către terți
– Datele dumnevoastră personale nesensibile pot fi procesate de terți cu care avem o relație contractuală în scopuri care servesc interesului nostru legitim: Aplicație de Chat, Facebook ADS – Aplicație Marketing cu acordul dumnvoastră, Mail Agent – aplicație email Marketing, Google Analytics – aplicație pentru statistici.

12.Sunt datele dvs. personale în siguranță?
– Îți ținem în siguranță datele personale, cu măsuri tehnice corespunzătoare, cu măsuri organizatorice adecvate,, cu un nivel adecvat de securitate, împotriva prelucrării neautorizate, împotriva prelucrării ilegale, împotriva pierderii accidentale sau ilegale, împotriva distrugerii accidentale sau ilegale; împotriva daunelor accidentale sau ilegale.
– Am implementat măsuri pentru a descoperi breșe de securitate: descoperirea cauzelor incidentului de securitate, identificam care dintre date personale sunt afectate de incidentul de securitate, identificam acțiunile (și motivele acțiunilor) pentru a remedia încălcarea securității, limităm consecințele incidentului de securitate. recuperăm datele personale, revenim la o stare normală de prelucrare a datelor cu caracter personal.
–  Dacă avem un grad de certitudine rezonabil că s-a produs o încălcare a securității prelucrării datelor dvs. personale, atunci raportăm incidentul de securitate catre persoana responsabilă pentru: a analiza dacă încălcarea securității poate avea efecte nefavorabile pentru dvs., informăm personalul relevant din organizația noastră, pentru a determina în ce măsură este necesară notificarea Autorității de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, și stabilim dacă este necesar să vă comunicăm informații despre incidentul de securitate.
– Investigăm incidentul de securitate dacă este cazul și încercăm să împiedicăm ca incidentul de secritate să ducă la , distrugerea accidentala sau ilegala a datelor personale, pierderea accidentală sau ilegală a controlului datelor cu caracter personal, pierderea accidentală sau ilegală a accesului la datele cu caracter personal, alterarea accidentală sau ilegală a datelor cu caracter personal, divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal, sau acces neautorizat la datele cu caracter personal.
– Depunem toate eforturile pentru atenuarea riscului imediat de producere a unui prejudiciu.
– Notificăm Autoritatea de Supraveghere cu privire la incidentul de securitate, daca încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile dvs.
– Vă informăm despre încălcarea securității dacă încălcarea este susceptibilă să ducă la un risc ridicat pentru drepturile și libertățile dumneavoastră, cât mai repede posibil, prin canale de contact adecvate, de ex. prin e-mail, SMS, bannere proeminente pe site-ul nostru, comunicări poștale, reclame proeminente în mass-media etc.
– Nu suntem obligați să vă informăm direct dacă: am luat măsuri pentru a face ca datele dvs. personale să fie incomprehensibile oricărei persoane care nu este autorizată să le acceseze, imediat după incidentul de securitate, am luat măsuri pentru a ne asigura că riscul ridicat pentru drepturile și libertățile dvs. nu mai este posibil să se producă sau ar implica eforturi disproporționate. Într-un astfel de caz, vă vom informa prin intermediul rețelelor publice.

13.Care sunt drepturile dumneavoastră?
– Vă respectăm drepturile care privesc protecția datelor dumneavoastră personale.
– Aveți dreptul să solicitați abonarea sau dezabonarea la newsleter (materiale de content marketing, informări de marketing, etc)
– Aveți dreptul de a acces la datele dvs. personale.
– În cazul în care solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale, atunci aveți un drept care ne obligă să confirmăm că noi prelucrăm datele dvs. personale sau nu prelucrăm datele dvs. personale.
– Dreptul dvs. de a obține confirmarea de la noi că prelucrăm (sau nu prelucrăm) datele dvs. personale nu include date anonime, include doar datele personale care vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
– Trebuie să vă dăm acces la datele dvs. personale dacă:
solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale și solicitați accesul la datele dvs. personale.
Trebuie să vă furnizăm o copie a datelor dvs. personale dacă:
solicitați să confirmăm dacă prelucrăm sau nu datele dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale și solicitați o copie a datelor dvs. personale.
Aveți dreptul la informațiile privind garanțiile pe care le-am implementat pentru transferul datelor dvs. personale către o țară care este în afara UE și SEE dacă solicitați să confirmăm dacă prelucăm sau nu datele dvs. personale și vă transferăm datele dvs. personale într-o țară care este în afara UE și SEE. Aveți dreptul la rectificarea datelor dvs. personale.
Dreptul de a obține rectificarea datelor dvs. cu caracter personal care sunt inexacte nu include date anonime. include doar datele personale care vă privesc. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
Trebuie să rectificăm datele dvs. personale dacă prelucrăm datele dvs. personale, și datele dvs. personale sunt inexacte, și solicitați să obțineți rectificarea datelor dvs. personale.
Trebuie să completăm datele dvs. personale dacă prelucrăm datele dvs. personale, și datele dvs. personale sunt incomplete, și solicitați să obțineți completarea datelor dvs. personale.
Aveți dreptul să ne furnizați o declarație suplimentară.
Trebuie să comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale (dacă există).
Nu comunicăm rectificarea datelor dvs. personale destinatarilor datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar
este imposibilă, sau implică un efort disproporționat. Aveți dreptul la ștergerea datelor dvs. personale.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate, dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale, prelucrăm datele dvs. personale, datele dvs. personale nu sunt necesare scopurilor noastre de prelucrare a datelor dvs. personale.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, șiprelucrăm datele dvs. personale, vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea datelor dvs. personale, și nu există un alt temei juridic pentru prelucrarea datelor dvs. personale.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați să obțineți ștergerea datelor dvs. personale, și prelucrăm datele dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes public, prelucrarea datelor dvs. personale este necesară în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit, prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care le urmărim, sau prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime pe care o terță parte le urmărește, obiectați la prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale, prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă: solicitați ștergerea datelor dvs. personale și prelucrăm datele dvs. personale, și contestați prelucrarea de către noi a datelor dvs. personale în scop de marketing direct, și prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal are un motiv legitim care nu prevalează asupra obiecției dvs.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, sau prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale și datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care ne revine în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern al unui stat membru.
Trebuie să ștergem datele dvs. personale fără întârzieri nejustificate dacă solicitați ștergerea datelor dvs. personale, și datele dvs. personale au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale.
Trebuie să comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim (dacă există).
Nu comunicăm ștergerea datelor dvs. personale destinatarilor către care le dezvăluim, în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
Aveți dreptul să obțineți de la noi restricționarea prelucrării datelor dvs. personale. Dreptul dvs. de a obține restricții privind prelucrarea datelor dvs. personale: nu include date anonime, include datele personale care vă privesc. include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs, Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale pentru o perioadă, în scopul de a verifica exactitatea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricțicționarea prelucrării datelor dvs. personale și contestați exactitatea datelor dvs. personale.
Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă: solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și prelucrarea datelor dvs. personale este ilegală și vă opuneți ștergerii datelor dvs. personale.
Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă,solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale nu avem nevoie de datele dvs. personale în scopul prelucrării noastre, solicitați datele dvs. personale pentru a stabili o reclamație legală sau, solicitați datele dvs. personale pentru a vă exercita o plângere legală sau, aveți nevoie de datele dvs. personale pentru a vă apăra împotriva unei plângeri legale.
Trebuie să restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale dacă solicitați să obțineți restricționarea prelucrării datelor dvs. personale și obiectați de prelucrarea datelor dvs. personale care sunt necesare pentru îndeplinirea unei sarcini pe care o îndeplinim în interes publicsau vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în exercitarea unei autorități oficiale care ne este încredințată și vă opuneți prelucrării datelor dvs. personale care sunt necesare în scopul intereselor legitime pe care le urmărim șiașteptați să verificați dacă prelucrarea datelor dvs. personale are un motiv legitim care nu depășește obiecția dvs.
Trebuie să comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale (dacă există). Nu comunicăm restricționarea prelucrării datelor dvs. personale către destinatarii datelor dvs. personale în cazul în care comunicarea către destinatar este imposibilă sau implică un efort disproporționat.
Dacă restricționăm prelucrarea datelor dvs. personale, atunci putem stoca datele dvs. personale, prelucra datele dvs. personale pe baza consimțământului dvs.prelucra datele dvs. personale pentru a întemeia o reclamație legală, prelucra datele dvs. personale pentru a exercita o plângere legală, prelucra datele dvs. personale pentru a ne apăra împotriva unei plângeri legale, prelucra datele dvs. personale pentru a proteja drepturile unei persoane, prelucra datele dvs. personale din motive de interes public ale Uniunii sau ale unui stat membru.
Dacă obțineți o restricționare privind prelucrarea datelor dvs. personale, trebuie să vă informăm înainte de ridicarea restricționării.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilul complet automatiza (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), aveți dreptul să obiectați cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
Dreptul dvs. de a obiecta la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct este un drept pe care îl aveți în orice moment, nu include date anonime, include datele personale care vă privesc, nu include date personale care nu vă privesc, include date pseudonime care pot fi în mod clar legate de dvs.
Dacă obiectați la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct, atunci trebuie să omitem prelucrarea datelor dvs. personale în acest scop.
Dacă vă procesăm datele dvs. personale în scopuri de marketing direct, inclusiv profilarea (în măsura în care este legată de un astfel de marketing direct), atunci trebuie să vă aducem la cunoștință, în mod explicit, acest drept, cel mai târziu la momentul primei comunicări cu dvs. și trebuie să vă prezentăm acest drept în mod clar și separat de orice altă informație.

14.Cum vă puteți exercita drepturile?
Vă invităm să comunicați cu noi despre exercitarea drepturilor dvs. privind protecția datelor dvs. personale.
Acceptăm numai solicitări scrise, deoarece nu putem face față solicitărilor verbale imediat, fără să analizăm mai întâi conținutului cererii și fără să vă identificăm mai întâi.
Cererea dvs. trebuie să conțină o descriere detaliată și precisă a dreptului pe care doriți să-l exercitați.
Trebuie să ne furnizați o copie a unui document de identificare pentru a vă confirma identitatea ca, de exemplu un carnet de identitate sau un pașaport.
Orice alte date conținute în copia documentului de identificare, cum ar fi o fotografie sau orice alte caracteristici personale, pot fi mascate.
Nu vom accepta alte mijloace de a vă asigura identitatea, mai ales in situatia in care doriti să vă furnizăm datele pe care le deținem, pentur că am risca să transmitem datele dumneavoastra către persoane neidentificate
Dacă doriți să propuneți alternative, le vom evalua de la caz la caz.
Folosirea informațiilor din documentul dvs. de identificare este limitată la activitatea de confirmare a identității dvs. și
nu va genera o stocare a datelor dvs. personale mai mult decât este necesar în acest scop.
Puteți trimite solicitarea dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale la info@catalinsuman.ro
Veți primi răspunsul nostru la cererile dvs. care vizează protecția datelor dvs. personale la adresa de email de pe care ne-ați transmis solicitarea.
Am desemnat o persoană responsabilă de tratarea cererilor dvs. referitoare la protecția datelor dvs. personale.
Am implementat politici care ne asigură faptul că o cerere privind protecția datelor dvs. personale este recunoscută, soluționată in termenele prevăzute de lege.
Vă informăm despre modul în care ne ocupăm de cererea dvs. (prin care vă exercitați drepturile) cu privire la protecția datelor dumneavoastră personale: într-o lună de la data primirii cererii.
Aveți dreptul să depuneți plângeri trimiându-le la info@catalinsuman.ro
Puteți depune o plângere la o autoritate de supraveghere: la domiciliul dvs. obișnuit în UE și SEE, la locul dvs. de muncă în UE și SEE, la locul presupusei încălcări în UE și în SEE.
Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privire la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
Puteți mandata o organizație să depună o plângere în numele dvs. la o autoritate de supraveghere.
Autoritatea de supraveghere trebuie să vă informeze într-un termen rezonabil cu privre la progresul plângerii și rezultatul plângerii.
Aveți dreptul de a exercita o cale de atac judiciară în UE și în SEE împotriva: unui operator, unui imputernicit și unei Autorități de Supraveghere.
Puteti mandata o organizatie să exercite, în numele dvs., dreptul la o cale de atac judiciară,
la o despăgubire pentru un prejudiciu rezultat ca urmare a unei încălcări a legii privind protecția datelor cu caracter personal.

15.Puteți alege setările de confidențialitate?
În acest moment colectăm numai datele care servesc intereselor legitime sau legale
În prezent nu puteți să optați pentru ca datele dumnevooastră să fie prelucrate în alt mod decât o facem în acest moment, insă acceptam sugestiile dumneavoastră.

16.Veți fi informat despre schimbările politicii de confidențialitate?
Dacă ne schimbăm politica de confidențialitate, vom publica o nouă versiune a acesteia pe website.
La cerere vă putem pune la dispoziție versiunile anterioare ale politicii noastre de confidențialitate.

17.Explicații cu privire la termenii și expresiile utilizați în această notă de informare
Toţi termenii şi expressile folosiți în această Notă de Informare vor avea înţelesul dat mai jos, cu excepţia cazului în care se prevede altfel în cuprinsul acestei note cu date cu caracter personal înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”).
O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi:
– un nume
– un număr de identificare
– date de localizare
– un identificator online
– identitatea fizică a unei persoane persoane fizice
– identitatea fiziologică a unei persoane persoane fizice
– identitatea genetică a unei persoane persoane fizice
– identitatea psihică a unei persoane persoane fizice
– identitatea economică a unei persoane persoane fizice
– identitatea culturală a unei persoane persoane fizice
– identitatea socială a unei persoane persoane fizice
– Datele personale sensibile sunt – conform GDPR – numite categorii speciale de date personale.
– Noi nu colectăm, nu dezvăluim și nu prelucrăm date personale sensibile
– Datele personale sunt sensibile dacă prelucrarea acestor date personale dezvăluie:
– originea rasiala,
– originea ethică,
– opiniile politice,
– credințele religioase,
– credințele filosofice,
– apartenența la un sindicat.
– datele genetice
– datele biometrice
– Date care vizează starea de sănătate,
– Date care vizează viața sexuală a unei persoane fizice,
– Date care vizează orientarea sexuală a unei persoane fizice.

18.GDPR

– Datele personale obișnuite sunt – în GDPR: Nu exista o lista exhaustiva a acestor date cu caracter personal.
Pseudonimizarea Datelor Personale înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal într-un asemenea mod încât acestea să nu mai poată fi atribuite unei anume persoane vizate fără a se utiliza informații suplimentare, cu condiția ca aceste informații suplimentare să fie stocate separat și să facă obiectul unor măsuri de natură tehnică și organizatorică care să asigure neatribuirea respectivelor date cu caracter personal unei persoane fizice identificate sau identificabile.
Prelucrare semnifică orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi
colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, alterarea, extragerea, consultarea, utilizarea, ștergerea sau distrugerea etc.
Restricționarea prelucrării înseamnă marcarea datelor personale stocate cu scopul de a limita prelucrarea acestora în viitor.
Scopul prelucrării înseamnă motivul pentru care este realizată prelucrarea datelor personale.
Profilarea (Profilul Automat) trebuie să fie o formă automată de prelucrare, ce include
Prelucrare exclusiv automata (la care face referire Art. 22 din GDPR) și
Prelucrare parțial automată (daca o persoana fizica este implicata in prelucrarea datelor personale nu inseamna neapărat ca prelucrarea nu constituie profilare) trebuie să fie efectuată cu privire la datele cu caracter personal și obiectivul profilării trebuie să fie acela de a evalua aspectele personale legate de o persoană fizică, în special de a analiza sau de a face previziuni despre persoane.
Rețineți că simpla evaluare sau clasificare a persoanelor în mod automat pe baza unor caracteristici cum ar fi vârsta, sexul și înălțimea acestora ar putea fi considerate profilare automată, indiferent de scopul predictiv.
Decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată:
– înseamnă luarea unor decizii prin mijloace tehnologice fără implicare umană;
– prelucrarea automată se bazează pe datele cu caracter personal furnizate direct de persoanele în cauză (cum ar fi răspunsurile la un chestionar); sau observate cu privire la persoane (cum ar fi datele privind locația, colectate prin intermediul unei aplicații) sau derivate sau deduse, cum ar fi profilul persoanei care a făcut anumite achiziții ,pot fi realizate cu sau fără profilare; profilarea poate avea loc fără a lua decizii automate.
Operator înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute în dreptul Uniunii sau în dreptul intern.
Împuternicit înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism care prelucrează datele cu caracter personal în numele si pe seama operatorului.
Destinatar înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenția sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele cu caracter personal, indiferent dacă este sau nu o parte terță. Cu toate acestea, autoritățile publice cărora li se pot comunica date cu caracter personal în cadrul unei anumite anchete în conformitate cu dreptul Uniunii sau cu dreptul intern nu sunt considerate destinatari; prelucrarea acestor date de către autoritățile publice respective respectă normele aplicabile în materie de protecție a datelor, în conformitate cu scopurile prelucrării.
Parte Terță înseamnă o persoană fizică sau juridică, autoritate publică, agenție sau organism altul decât persoana vizată, operatorul, persoana împuternicită de operator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a persoanei împuternicite de operator, sunt autorizate să prelucreze date cu caracter personal.
Reprezentant înseamnă o persoană fizică sau juridică stabilită în Uniune, desemnată în scris de către operator sau persoana împuternicită de operator în temeiul articolului 27, care reprezintă operatorul sau persoana împuternicită în ceea ce privește obligațiile lor respective care le revin în temeiul prezentului regulament.
Autoritate de supraveghere înseamnă o autoritate publică independentă instituită de un stat membru în temeiul articolului 51 GDPR.
reguli corporatiste obligatorii înseamnă politicile în materie de protecție a datelor cu caracter personal care trebuie respectate de un operator sau de o persoană împuternicită de operator stabilită pe teritoriul unui stat membru, în ceea ce privește transferurile sau seturile de transferuri de date cu caracter personal către un operator sau o persoană împuternicită de operator în una sau mai multe țări terțe în cadrul unui grup de întreprinderi sau al unui grup de întreprinderi implicate într-o activitate economică comună.
Scutul de confidențialitate UE-SUA (Privacy Shield): Cadrul UE – SUA Privacy Shield a fost pus la punct de către Departamentul de Comerț al SUA și Comisia Europeană pentru a oferi companiilor de pe ambele părți ale Atlanticului un mecanism pentru a se conforma cerințelor de protecție a datelor atunci când transfera date cu caracter personal din Uniunea Europeană către Statele Unite în sprijinul comerțului transatlantic. La 12 iulie 2016 Comisia Europeană a aprobat cadrul UE-SUA Privacy Shield ca fiind adecvat pentru a permite transferul de date în conformitate cu legislația UE.
Deciziile de Adecvare ale Comisiei: Comisia Europeană are competența de a determina, pe baza articolului 45 GDPR, dacă o țară din afara UE oferă un nivel adecvat de protecție a datelor, fie prin legislația internă, fie prin angajamentele internaționale pe care le-a încheiat. Efectul unei astfel de decizii este că datele cu caracter personal pot proveni din SEE (UE și Norvegia, Liechtenstein și Islanda) în acea țară terță, fără a fi necesară nicio altă măsură de protectie.
Comisia Europeană a recunoscut, până în prezent, un nivel de protectie adecvat, pentru Andorra, Argentina, Canada (organizații comerciale – PIPEDA), Insulele Feroe, Guernsey, Israel, Insula Man, Jersey, Noua Zeelandă, Elveția, Uruguay și SUA (limitată la cadrul Privacy Shield).
Încălcarea securității datelor cu caracter personal înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
Întreprindere înseamnă o persoană fizică sau juridică ce desfășoară o activitate economică, indiferent de forma juridică a acesteia, inclusiv parteneriate sau asociații care desfășoară în mod regulat o activitate economică.
Grup de întreprinderi înseamnă o întreprindere care exercită controlul și întreprinderile controlate de aceasta;
Organizație internațională înseamnă o organizație și organismele sale subordonate reglementate de dreptul internațional public sau orice alt organism care este instituit printr-un acord încheiat între două sau mai multe țări sau în temeiul unui astfel de acord.

Protecția datelor cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare acordăm o atenție deosebită protejării vieții private a persoanelor, în calitate de și denumite în continuare “persoanele vizate”, care accesează site-ul optolearning.ro, în conformitate cu Regulamentul U.E. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date (“GDPR”).

Te rugăm să lecturezi cu atenție următoarea Politică pentru a înțelege cum vor fi tratate informațiile despre tine denumite în continuare “date cu caracter personal”.

Prin prezenta Politică dorim să informăm persoanele care accesează site-ul www.optolearning.ro cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le operăm, cu privire la scopurile prelucrării și cu privire la drepturile de care beneficiază aceste persoane.

Operatorul de date cu caracter personal este OptoLearning.

Date cu caracter personal înseamnă orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Prin furnizarea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului www.optolearning.ro , înțelegi și ești de acord că datele tale vor fi prelucrate în conformitate cu prevederile prezentei Politici de protecție a datelor.

Pentru a accesa website – ul nostru nu este nevoie să te înregistrezi.
Cu toate acestea, pot exista circumstanțe în care alegeți să te înregistrezi/înscrii pentru a primi informări sau noutăți despre serviciile și soluțiile noastre sau despre acțiunile desfășurate de noi. În aceste cazuri, putem contacta persoanele înregistrate pentru a le invita la evenimente, pentru a le oferi informații despre serviciile noastre sau pentru alte scopuri de marketing direct.
Dacă ești doar un vizitator, nu colectăm informații personale, decât informațiile stocate prin utilizarea cookie – urilor, care sunt descrise la Secțiunea “Politica de cookie.”

Dacă ne contactezi prin e-mail, fax sau prin intermediul acestui site, ne vom permite să te contactam în viitor pentru a-ți trimite materiale și oferte promoționale sau a te informa în legatură cu ofertele pe care le avem sau cu evenimentele pe care le vom organiza sau la care vom participa. Nu vom folosi niciodată numele sau informațiile despre tine fără să avem în prealabil acordul tău. Vei avea posibilitatea să ne comunici dacă dorești să primești aceste informații în viitor.

Scopul nostru, în ce privește site-ul nostru, este unul de informare și prezentare, iar noile reguli de protecție a datelor cu caracter personal (GDPR) fac parte din acest context. Prin urmare, îți promitem că siguranța datelor tale este o prioritate pentru noi și că folosim aceste date pentru unicul scop de a-ți oferi o experiență personalizată atât pe site-ul nostru, cât și pe platformele online pe care ne promovăm produsele și serviciile.
Folosim datele tale, doar dacă avem acordul tău, în mai multe feluri, în funcție de natura lor.

19. Politica de livrare a serviciilor

Programele OptoLearning – Optometry & Orthokeratology / Management & Coaching, sunt structurate sub forma de cursuri livrate online, în module cu durată variabilă, în funcție de tematică.
Sesiunile online se desfășoară pe platforma Zoom, cu participarea unui număr de maxim 20 de participanți.
Pre-înscrierea se face prin completarea formularului de înscriere de pe website www.optolearning.ro.

Înscrierea propriu-zisă se face prin accesarea butonului de comandă adiacent fiecărui modul individual, respectiv cursului complet ”CUMPĂRĂ ACUM”, care direcționează clientul spre plata cu cardul prin intermediul platformei de plată Netopia.
Confirmarea de înscriere la curs se va primi prin email în termen de 24 de ore de la primirea plății. Clientul înscris la curs va primi pe adresa de email inserată în formularul de înscriere detaliile referitoare la participarea la curs (denumirea cursului și modulului, data și ora de începere, link de conectare).

MAI JOS AM DETALIAT TOATE TIPURILE DE DATE PE CARE LE COLECTĂM ȘI CUM LE FOLOSIM ULTERIOR:

Adresa de e-mail

În cazul în care ne-ai furnizat adresa ta de e-mail, o vom folosi pentru a-ți trimite emailuri de informare cu privire la serviciile/produsele noastre, evenimentele și proiectele noastre, publicate periodic pe acest site.

Prenumele și Numele

În cazul în care ne-ai furnizat Prenumele și Numele tău, folosim aceste date pentru a personaliza email-urile pe care le primești de la noi.

Numărul de telefon

În cazul în care ne-ai furnizat Numărul de Telefon, folosim aceste date pentru a te putea contacta rapid, în cazul în care depui comenzi sau participi la evenimentele noastre/în cadrul proiectelor noastre, în scopul informării cu privire la locurile de desfășurare a acestor proiecte/evenimente sau la modificările de ultim moment în programul acestora.

Plata

Plata se poate face prin oricare dintre următoarele modalități: online, cu cardul, prin sistemele: Euplatesc și MobilPay urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.

Nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.

Clientul are obligația de a opta pentru modalitatea de plată aleasă la momentul alegerii tipului de curs online/offline sau al programului de coaching online/offline, prin bifarea opțiunii corespunzătoare, conform pașilor de achiziționare al cursului respectiv si al programului. Este posibil să beneficiați de diverse discounturi sau alte beneficii pentru achitarea cursurilor si programelor pentru mai multe luni în avans. Aceste beneficii vor fi aduse la cunoștința publicului prin publicarea pe site și prin mijloacele de promovare alese de către Societate.

Odată ales tipul de curs/program și selectată modalitatea de plată, plata este recurentă. Clientul nu trebuie să parcurgă o procedură lunară sau anuală de plată, sumele aferente cursului/programului urmând a fi debitate automat din contul Clientului, la începutul fiecărei perioade de curs/program.

Cursul/programul clientului are activată plata recurentă automat. Asta înseamnă că la data scadentă a cursului/programului se va efectua automat plata de pe cardul introdus la prima comandă. Recurența se poate opri în orice moment, cu un singur click din contul clientului.

În cazul în care ne-ai furnizat datele de facturare folosim aceste date pentru a întocmi factura fiscală reprezentând contravaloarea produselor comandate.

Modalitati de Plata / Cum Platesc? Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar „ este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)

se efectuaeaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,

la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

 

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Garanția și dreptul de retragere

Pentru că ne dorim clienți mulțumiți, societatea acordă garanții speciale pentru serviciile oferite prin intermediul site-ului, pe care le puteți accesa fără dificultăți birocratice, cu o simplă notificare a biroului nostru de vânzări, prin email la adresa  iCare@gbodi.com. Operatorii noștri vor prelua și procesa notificarea dvs. în cel mai timp scurt posibil, astfel încât să vă puteți recupera cu celeritate banii plătiți pentru serviciile de care nu sunteți mulțumit pe deplin. În vederea returnării banilor, este posibil să vi se solicite furnizarea de date necesare în acest scop (cont IBAN, bancă, cod swift, titular cont, alte informații). În cazul în care nu furnizați datele solicitate, ne vom găsi în imposibilitatea de a vă returna banii.

Oferim o garanție de 100%, însemnând că, în ipoteza în care, într-un termen de 14 de zile de la asigurarea accesului pe site, nu sunteți satisfăcut de optolearning.ro, vă puteți retrage din Contract și primiți banii înapoi.

Dreptul de retragere din contract operează în termen de 14 de zile calendaristice calculat de la data înregistrării pe site și poate fi folosit o singură dată. Mai exact, nu permitem crearea de conturi succesive, cu retrageri succesive și returnarea costului cursului/programului în favoarea aceluiași utilizator. Țineți cont de faptul că optolearning.ro este un site de servicii, existente pe site la momentul la care vă înrolați, iar potrivit art. 16 lit. a) din OUG 34/2014, actualizată, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

În cazul în care doriți să apelați la dreptul de retragere, nu trebuie decât să ne comunicați intenția dumneavoastră neechivocă prin email la  iCare@gbodi.com. Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, tipul cursurilor/programelor la care doriți să renunțați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.

În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere. Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați termenul de 14 zile calendaristice de la data înregistrării .

Totodată, garanția și implicit, cererea de retragere, vor fi admise doar în ipoteza în care nu ați mai înregistrat nicio cerere în acest sens pe www.optolearning.ro.

Optarea pentru retragerea de pe site implică ștergerea contului de acces pe www.optolearning.ro.

Datele de facturare

În cazul în care ne-ai furnizat datele de facturare folosim aceste date pentru a întocmi factura fiscală reprezentând contravaloarea produselor comandate.

Datele despre browser/IP/dispozitiv

În cazul în care ai fost de acord să colectăm detaliile despre Browser, IP, Dispozitiv, folosim aceste date pentru a determina cum folosești site-ul nostru, scopul fiind să facem schimbările necesare pentru ca tu să găsești mai ușor informațiile pe care le cauți.

PRINCIPIILE LEGATE DE PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  • Prelucrarea se face într-o manieră legală, corectă și transparentă,
  • Colectarea se va face numai în scopuri determinate, explicite și legitime, datele nefiind prelucrate ulterior într-un mod incompatibil cu aceste scopuri,
  • Colectarea datelor va fi adecvată, relevantă și limitată la informațiile necesare scopului prelucrării,
  • Datele personale vor fi corecte și actualizate,
  • Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere,
  • Datele se vor păstra într-o formă care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioadă care nu depășește perioada necesară îndeplinirii scopurilor în care sunt prelucrate,
  • Datele se vor prelucra într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.

PARTAJAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Datele tale cu caracter personal pot fi transmise către alte entități doar pe baza consimțământului tău expres, cu excepția situațiilor în care există o obligație legală pentru noi de a proceda în acest mod.

Te rugăm să ai în vedere că este posibil ca, în anumite circumstanțe, să avem obligația de a divulga datele dumneavoastră cu caracter personal, partenerilor cu care colaborăm și/sau altor terți care ne furnizează servicii.

Nu am vândut, nu vindem și nu vom vinde niciodată datele tale către terțe părți. Oferim servicii care se bazează pe încrederea clienților și a potențialilor clienți, iar siguranța datelor personale este esențială în acest proces.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL DE CĂTRE TERȚI, ALTE SITE-URI ȘI SPONSORI

Site-ul www.optolearning.ro poate conține link-uri de acces către alte site-uri ale căror Politici de prelucrare a datelor cu caracter personal pot fi diferite de cele ale noastre.

În consecință, vă rugăm să aveți în vedere acest fapt și să consultați politicile de confidențialitate ale celorlalte site-uri, neasumându-ne responsabilitatea cu privire la informațiile trimise sau colectate de aceste terțe părți, cu privire la conținutul acestor site-uri și, prin urmare, nu vom putea fi ținuți răspunzători pentru conținutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul informațiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intemediul acestor site-uri. Noi nu vom fi responsabili de pierderea datelor cu caracter personal ale vizitatorilor sau de alte daune cauzate de accesul la respectivele site-uri.

PRELUCRAREA AUTOMATĂ DE DATE – COOKIE

Site-ul www.optolearning.ro folosește identificatori de tip cookie. Cookie-urile sunt fișiere text care sunt stocate într-un computer prin intermediul Browserului de Internet. Multe site-uri și servere utilizează cookie-uri. Un ID cookie este un identificator unic al cookie-ului. Se compune dintr-un șir de caractere prin care paginile și serverele Internet pot fi atribuite browserului de Internet în care a fost stocat cookie-ul. Acest lucur permite site-urilor web și serverelor vizitate să diferențieze browserul individual al datelor de la alte browsere de Internet care contin cookie-uri. Un anumit browser de Internet poate fi recunoscut și identificat folosind un cod de cookie unic.

Prin utilizarea cookie-urilor,  OptoLearning  poate furniza userilor site-ului mai multe servicii ușor de utilizat care nu ar fi posibile fără setarea cookie-urilor. Cu ajutorul unui cookie, informațiile și ofertele de pe site-ul nostru pot fi optimizate având în vedere utilizatorul. Cookie-urile ne permit să recunoaștem utilizatorii site-ului nostru web. Scopul acestei recunoașteri este de a ușura utilizarea de către cei care accesează a site-ului nostru web.

Utilizatorul site-ului web care folosește module cookie, nu trebuie să introducă date de acces de fiecare dată când site-ul este accesat, deoarece acesta este preluat de site-ul web, iar cookie-ul este astfel stocat în sistemul informatic al utilizatorului. Un alt exemplu este cookie-ul unui coș de cumpărături în magazinul online. Magazinul online își amintește articolele pe care un client le-a plasat în coșul de cumpărături virtuale prin intermediul unui modul cookie. Persoana vizată poate, oricând, să prevină setarea cookie-urilor prin intermediul unei setări corespunzătoare a browserului de internet utilizat, poate astfel să refuze definitiv setarea cookie-urilor. În plus, cookie-urile deja setate pot fi șterse oricând prin intermediul unui browser de Internet sau al altor programe software. Acest lucru este posibil în toate browserele de Internet populare. Dacă persoana vizată dezactivează setarea cookie-urilor în browserul de internet utilizat, nu toate funcțiile site-ului nostru pot fi utilizate în totalitate. În timpul utilizării este posibil să colectăm automat informații nepersonale cum ar fi adrese de IP de la care accesați site-ul și browserul pe care îl folosești, iar tu ești de acord cu stocarea anumitor informații pe computerul tău (modulul cookie), toate în scopul de a vă asigura un acces optim la site și operarea acestuia de tine. Pentru informații suplimentare te rugăm să accesezi Politica noastră de confidențialitate.

DURATA DE VIAȚĂ PENTRU COOKIES

Cookie-urile pe care le folosim pe website-ul www.optolearning.ro au o durată de viață variabilă, dar aceasta nu depășește 2 (doi) ani. Toate cookie-urile sunt de tip “first – party” adică nu sunt transmise altor companii externe.

RETENȚIA DATELOR

Putem păstra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, în conformitate cu scopurile indicate în prezenta Politică.

Mesajele noastre de marketing

În cazul în care avem acordul tău, îți vom trimite, prin email, mesaje de marketing cu scopul de a te informa despre produsele noastre, ofertele noastre, despre articolele noi publicate pe acest site și despre articole utile publicate pe alte site-uri de pe internet.

ADRESAREA UTILIZATORILOR PRIN OFERTE DE PUBLICITATE

Desfășurăm campanii de publicitate online pentru a te informa despre produsele și serviciile pe care le oferim și/sau despre articolele publicate pe acest site.

În acest context folosim două rețele de publicitate – Facebook și Google/DoubleClick, precum și mai multe tehnici de adresare a utilizatorilor în cadrul campaniilor – pe baza datelor demografice (sex, vârstă, repartizare geografică, proximitate) sau a intereselor – aceste informații fiind puse la dispoziția noastră de către rețelele amintite mai sus.

De multe ori, reclamele noastre, pe care le vezi pe alte site-uri, sunt afișate pe baza informatiilor pe care noi le avem despre tine (spre exemplu, când vizitezi sau te înscrii pe pagina unui anumit eveniment de pe site-ul nostru, vei fi adresat apoi, pe Facebook sau în rețeaua de parteneri Google, cu reclamă la cursul respectiv sau la alte produse/servicii auxiliare).

DREPTURILE PERSOANEI VIZATE ÎN CONTEXTUL PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Iată care sunt drepturile tale în contextul colectării și prelucrării datelor, în conformitate cu GDPR:

  1. Dreptul de a fi informat cu privire la cum sunt colectate și folosite datele tale;
  2. Dreptul de a accesa datele pe care le avem despre tine;
  3. Dreptul de a cere rectificarea datelor pe care le avem despre tine;
  4. Dreptul de a solicita ștergerea datelor pe care le avem despre tine;
  5. Dreptul de opoziție, respectiv de a te opune prelucrării datelor cu caracter personal în scopul marketingului direct;
  6. Dreptul de a solicita oprirea trimiterii de mesaje de marketing către tine;
  7. Dreptul la restricționarea prelucrării;
  8. Dreptul la portabilitatea datelor, respectiv de a solicita trimiterea datelor tale personale către tine sau către un alt operator;
  9. Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment;
  10. Dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere competentă.
    Pentru orice întrebări privind drepturile și extinderea acestora, , te rugăm să ne trimiți un email accesând pagina de contact a site-ului nostru.

SECURITATEA PRELUCRĂRII

Am adoptat măsuri tehnice și organizatorice în ceea ce privește prelucrarea datelor, actualizate în conformitate cu cerințele GDPR, cu scopul de a-ți proteja datele tale cu caracter personal împotriva oricărei acțiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzătoare sau divulgare, modificare neautorizată, distrugere sau pierdere accidentală.

Am luat toate măsurile tehnice pentru ca tu să nu fii obligat(ă) să ne furnizezi niciun fel de date (totul e opțional), dar e bine de știut că fără ele e posibil ca anumite părți din site să nu funcționeze corect, să nu putem colabora, sau să nu te putem anunța cu privire la serviciile din portofoliul nostru de care ai putea fi interesat(ă).

CUM NE POȚI CONTACTA

În cazul în care îți putem oferi orice fel de informații cu privire la produsele și serviciile noastre, sau la felul în care colectăm și utilizăm datele tale personale, te rugăm să ne trimiți un e-mail din pagina de contact a site-ului nostru.

ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECȚIE ȘI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Având în vedere faptul că, conținutul prezentei Politici se poate modifica periodic, prin actualizarea pe site-ul www.optolearning.ro, se impune să verificați această pagină pentru orice actualizare. În cazul în care nu sunteți de acord cu modificările aduse Politicii, vă rugăm să nu mai utilizați site-ul www.optolearning.ro